Klachtenregeling

Onze missie is om mooie fotoboeken te leveren. Helaas gaat dit wel eens fout 🙁

Als dit te verwijten valt aan het productieproces of de bezorging, dan doen wij er alles aan om dit te verhelpen. Wij sturen, bij aanleveren van foto’s van het probleem, direct een nieuwe drukopdracht naar de drukker. Vanzelfsprekend op onze kosten.

Mocht je een klacht hebben, neem dan contact met ons op via onze supportafdeling (chat icoontje rechts onderaan de pagina of via support@onsfotoboek.nl)

Onze applicaties tonen altijd een voorbeeld van het fotoboek zoals deze wordt gedrukt. Als je deze goedkeurt en bij ons aanbiedt, dan wordt jouw fotoboek exact zo geproduceerd. Klachten over de indeling of verkeerde teksten worden niet door ons in behandeling genomen.

Foto’s op een scherm zien er altijd helderder uit dan op papier. Houd hier rekening mee.
Slechte kwaliteit van geleverde foto’s kunnen wij niet verbeteren. Probeer altijd de hoogst mogelijke kwaliteit door te sturen. In ons voorbeeld maken we bewust lager in kwaliteit, zodat slechte foto’s opvallen en we geven bij het uploaden een waarschuwingssymbool.

Wij verzoeken je om altijd contact met ons op te nemen via onze supportafdeling (chat icoontje rechts onderaan de pagina of via support@onsfotoboek.nl). Mochten we er niet uitkomen, dan kan je gebruik maken van het Europese onlineplatform voor geschilbeslechting.